duminică, 8 februarie 2009

Thank you Betfair and Bet365!

Trebuie sa recunosc ca m-a lovit criza. Nu e chiar tragic, dar nici placut nu este. Nu credeam sa se intimple asa repede si, mai ales, atit de brusc. Adevarul este ca m-am cam aruncat in „investitii” iar scadentele nu iarta pe nimeni. Am ajuns la concluzia ca de fapt muncesc mai mult pentru banci decit pentru mine. O concluzie trista...
In urma cu an am achizitionat o masina in leasing. Pentru care mai am de platit inca trei ani. La momentul semnarii actelor am avut o ambitie: masina sa nu o platesc eu, ci casele de pariuri. Mai precis cele doua mentionate in titlu. Culmea e ca sistemul chiar a functionat si nu da semne de oboseala. Abia astept sa termin cu leasingul si sa-mi schimb numarul de la masina (acum e de Bucuresti si are o combinatie aleatoare de litere) in ceva de genul BVxxBET. Intre timp situatia s-a schimbat, iar casele de pariuri au fost nevoite sa se transforme din furnizori complementari de venituri in principalii contribuabili la bugetul familiei.
Nu as vrea ca cineva sa creada ca ma pling. Din contra! Ador pariurile, iar faptul ca am ajuns sa traiesc de pe urma lor nu ma deranjeaza absolut deloc. Iar prin postarea de fata doresc un singur lucru: sa le multumesc celor care imi permit sa-mi mentin un nivel de trai decent.
Iubesc viata! Faceti la fel!

Un comentariu:

Anonim spunea...

alex_inferno2006 da-mi add te rog sa vb despre niste chestii....vreau sa-mi deschid un cont pe betfair si am nev de niste amanunte