luni, 2 martie 2009

Adevarul de seara...

Iata ca au trecut vreo zece zile de cind apare Adevarul de seara, editie de Brasov. Pina acum am vazut in fuga doar vreo doua numere. Am incercat sa-l iau, dar se pare ca nu am incercat unde trebuie. In Gara, de exemplu, nu se gaseste! Oare de ce?? In aceasta dimineata am gasit filonul: chioscul de ziare de linga gradinita unde il duc pe cel mic. Asa ca m-am aprovizionat cu un exemplar si l-am rasfoit la cea de-a doua cafea a zilei.
Prima bila neagra: desi am inteles ca apare in fiecare zi, inclusiv duminica, m-am trezit luni cu ziarul de simbata. Mai mult chiar, am crezul ca am in fata si exemplarul de Timis. Pe prima pagina trona un material despre aterizarea de urgenta de la Timisoara. Dupa parerea mea stirea nu merita o asemenea onoare. Fiind, totusi, un ziar de Brasov cred ca se puteau gasi variante mai inspirate.
Am ajuns la pagina a treia, pagina de Brasov. De data aceasta chiar ma deranjeaza ca spatiul este ocupat de acelasi incident aviatic. In rest, ceva stiri de Brasov, dar de genul informatiilor utile. Faptul ca alocatia de hrana pentru persoanele asitate a crscut cu un leu m-a dat pe spate.
Alta pagia de Brasov: a patra. Consacrata informatiilor de acelasi gen: de aceasta data despre obtinerea biletelor de tratament...
In cea de-a cincea pagina, una de centru (banuiesc ca e vorba de Brasov, Sibiu si poate Cluj, Bistrita si Mures) aflam ca luni se da startul la programul Rabla. Poate ca sint rau, dar credeam ca programul acesta incepe in toata tara!
Cele doua pagini de sport mi-au placut.
Si am ajuns la ultima pagina, pentru ca doar atit mai este alocat Brasovului. Un reportaj despre un antrenor de baschet.
Una peste alta, ziarul are si bune si rele. Grafic, mi se pare OK. Ce nu imi place, insa, e faptul ca nu il pot considera ziar de Brasov. Sint mult prea putine articole alocate orasului. Iar cele care sint nu ma atrag ca informatie. Vreau scandal!!
Sa vedem ce va urma.

4 comentarii:

Ovidiu Eftimie spunea...

Adevărul de Seară e un fel de crossover, SUV al ziarelor. Promovează şi ceva ştiri locale şi din alte judeţe, scopul final fiind promovarea ziarului mamă (sau tată) Adevărul.

Dacă le va ieşi, nu pot să-mi dau seama. Cert e că, din punct de vedere tehnic e foarte bine realizat.

Anonim spunea...

ziarul e frumos colorat, dar gol de continut ...tehnoredactarea e misto, tiparul de Odorhei nu da gres niciodata, pt cine isi permite asemenea preturi,,,,
dar...sa-mi ierte nepriceperea redactorii de la Brasov, tot nu inteleg ce fac atatia oameni in redactia din Brasov...ca informatia e putina rau şi e si veche ..iar povestile de pe ultima pe care le-am citit pana acum sunt majoritatea reluari de subiecte aparute in ziarele locale
inca nu ma prind care este scopul adevarat pentru care Patriciu arunca la cos atata gramada de bani ,,,ca asta pare a face cu ziarele astea de seara....arunca bani pe hartie de reciclat...n-am vazut nici macar anunturi de mica cu care sa poti plati, sa zicem, apa de la toaleta

hoinarnet spunea...

Adevarul de seara daca va aflati in centru il puteti gasi la intrarea in hotel Aro. Despre continut ce sa mai vorbim!

Anonim spunea...

"inca nu ma prind care este scopul adevarat pentru care Patriciu arunca la cos atata gramada de bani ,,,ca asta pare a face cu ziarele astea de seara....arunca bani pe hartie de reciclat.." / Vrem Adevarul... de tot... Cititi Capital, Vantu a avut pierderi milioane de euro pe 2007 si in crestere pe 2008... Any connection?