marți, 11 noiembrie 2008

G.P.A.A.

Uneori ma bate gindul sa ma implic in ceea ce se numeste „viata publica”. Chiar intr-un partid nu m-as inscrie, desi trebuie sa recunosc ca un post de parlametar m-ar tenta. Am acumulat cam multa oboseala, iar patru ani de odihna ar fi bineveniti. In schimb as fonda o asociatie. Civica. G.P.A.A. Grupul pentru Alegeri Anticipate. Scopul este evident.
Pai sa ne imginam cum ar arata tara aceasta daca am avea macar trei campanii parlamentare pe an. Si vreo doua pentru locale. Sa vezi atunci autostrazi! Si daca tot am ajuns la drumuri, mi-a mai venit o idee. Pentru Hrebenciuc as face un colegiu special, pe ruta Brasov-Bors. In doua campanii ar fi gata si autostrada.
In alta ordine de idei, mai este o intimplare ce merita mentionata: prima victima a pomenii electorale. S-a intimplat in judetul Buzau. Unui localnic i-a ramas mititelul electoral al pesedeului in git si a murit. Vorba lui Marean (Vanghelie) „carnea era proaspata, asa ca nu e vina partidului”. Nu o fi, dar era omul flamind si s-a repezit la carne. Ca nu mai apucase mititei de la locale. Daca erau mai dese campaniile...
Fac ce fac si ajung la PSD, de o sa creada lumea ca am ceva cu ei. Nu am nimic si promit ca o sa mai schimb culoarea. Desi ar mai fi ceva de spus despre ei. Au prestat o opozitie productiva: au presat Guvernul sa mareasca pensii, salarii, alocatii etc. Ba au mai si inaugurat asfaltarea electorala. Trebuie sa fi circotas sa nu le recunosti meritele. Dar mai trebuie recunoscut ceva: sint mult mai darnici cu poporul atunci cind se afla in opozitie. Sa fie asta un semn?

Niciun comentariu: