sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Pariurile, pasiunea mea

Daca se uita cineva la profilul meu (desi nu vad cine ar face asa ceva) o sa vada ca ma pasioneaza pariurile sportive. A venit momentul sa abordez si acest subiect.
Aparitia in tara a caselor de pariuri mi-a provocat o mare bucurie. Mereu m-au atras. Nu pot sa uit zilele de marti cind, impreuna cu un foarte bun prieten si coleg, mergeam in centru sa ne luam "revista". Urmau citeva ore petrecute la "Select", timp in care ne concepeam biletele. Zi de zi puneam la cale cu Marius tactica de a veni de hac caselor de pariuri. Amindoi o faceam din pasiune, eu pe fata iar el clandestin. A fost o perioada in care viata - si nu numai - a fost foarte nedreapta cu el. De voie, de nevoie a parasit Tex-ul la un moment dat. Mult timp m-am simtit vinovat din acest motiv. Dupa vreun an norocul i-a suris si a ajuns la un prestigios cotidian de sport din Bucuresti. Acum o duce bine, chiar foarte bine. Imi pare rau ca nu mai sintem colegi, dar ma bucur sincer pentru el. Merita tot binele din lume. Pentru mine e o onoare sa fiu pe lista lui de prieteni.
Sa revenim la pariuri. Lovitura mult asteptata a venit cu ocazia Campionatului European de fotbal din Portugalia. Nu am adunat noi de o masina, dar au fost citeva milioane bune. Mai important a fost ca "am invins sistemul". Aceatsta a fost epoca romantica a pariurilor.
Imediat dupa acest "tun" a urmat o alta veste buna: un card de la ING care permitea plati online. Practic, din acel moment am devenit client al marilor case de pariuri online. Am inceput cu gamebookers. Punctul lor tare era platforma p2p. Aducea venituri frumusele si am simtit o lovitura in momentul in care au renuntat la ea. In scurt timp am realizat ca pariurile live pot aduce un profit frumusel. Cel putin in ceea ce ma priveste. Intre timp mi-am facut conturi si la alte case de pariuri online: betfair, globet, bet365 sau bwin. Ceea ce incepuse ca un hobby a devenit o activitate ce aducea sume importante de bani. S-a incheiat epoca de studiu.
Anul acesta, in ianuarie, am primit o lovitura de la o casa de pariuri: nu ma mai doreau de client. Motivul: in sase luni le-am luat vreo 8.000 de euro. M-a deranjat gestul, dar a inaugurat o noua epoca: cea de jucator profesionist. Poate parea exagerat, dar in momentul de fata pariurile reprezinta principala mea sursa de venituri.
E un subiect asupra caruia voi reveni.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ori sa creada unii, poate chiar militieni, ca faceti parte din vreo retea de crima organizata ori informatica. mai usor cu laude gen 8000 de euro, ca va vin mascatii la usa. si nu va mai scapa nici marius.

RazvanR spunea...

Modest nu sint si nu am fost niciodata. int realist.