duminică, 23 noiembrie 2008

Pe cine votez

Mai este o saptamina pina in ziua votarii. Decizia de a vota am luat-o de mult, dar inca nu stiu unde sa aplic stampila. Sa vedem ce optiuni ar fi.
E clar ca meciul se va juca in trei, dar jocurile se vor face in doi. Nu cred ca vreun partid va reusi sa faca de unul singur guvernul. Fara sa am ceva impotriva partidelor mici, nu-mi pun problema sa stampilez in dreptul lor. De fapt, in afara de UDMR nu cred ca va mai realiza cineva pragul electoral. Evident, de aici exclud cele trei partide mari. Poate PNG va realiza pragul electoral alternativ, dupa metoda folosita la locale prin Ilfov.
Asadar am trei variante: PSD, PNL sau PD-L.
Trebuie sa recunosc ca imi este usor sa fac prima eliminare: PSD. Din en motive. In primul rind nu sint un fan al stingii. Mai mult, in perioada de criza nu cred ca politicile de stinga sint eficiente. In cazul de fata, planul prezentat de Geoana mi se pare fantezist (asta ca sa nu spun aberant). Sint perfect de acord ca avem nevoie de un partid de stinga, dar nu de PSD. Nu de ceea ce reprezinta ACUM acest partid. Geoana, Iliescu, Nastase. Greii partidului. Pai astia ar fi fost in fruntea tarii, in diverse pozitii, si daca ramineam cu Ceausescu.
Ce simplu ar fi fost sa avem un singur partid de dreapta! Nu mai aveam nici o dilema. Trebuie sa recunosc ca, inainte de a incepe campania electorala, eram decis sa stampilez pedeleul. Prima lovitura am primit-o cind s-a anuntat oferta portocalie pentru colegiile de care apartin. Sa trimit in Senat un om din top 300? Se spune ca noaptea e un sfetnic bun. In cazul de fata pe post de sfetnic a fost campania electorala. Minunea s-a produs: in trei saptamini de campanie asidua m-a convins. Nu-l votez!
Si uite asa am trecut, pentru Senat, la PNL. La deputati ramin, deocamdata, pe un fost liberal. Se mai schimba ceva pina duminica?

4 comentarii:

Anonim spunea...

deci votezi cu un liberal si cun fost liberal. sa rasucesc pdl-istii in pat cand tocmai de la tine asa ceva.

Ovidiu Eftimie spunea...

Deci Ghişe şi Andronache :D

Oricum, faină analiză, logică şi la obiect. Nici eu nu votez PSD din aceleaşi motive. În ceea ce priveşte PDL-ul, alt colegiu, alte motive. La deputăţie e unul de la PNL la Senat mă mai gândesc.

Anonim spunea...

Acest "Se mai schimba ceva pina duminica?" lasa loc de interpretari sau negocieri......... Cat sau ce??????????????

RazvanR spunea...

In afara de "cit sau ce?" mai pot sa apara elemente care sa ma determine sa-mi schimb parerea. Desi nu cred. Dar ideea cu "cit sau ce?" merita luata in considerare. Deocamdata, nici o oferta.